Pentingnya menjaga kesihatan dengan menggunakan teknologi terkini yang mujarab

Asalamualikum Dato’,  Datin, Tuan dan Puan

Mari kita membaca kisah pesakit yang sembuh dengan menggunakan pakain kesihatan VKEN.

Kisah 1:

kISAH 2:

Kisah 3:

Kisah 4:

Kisah 5:

Kisah 6:

Kisah 7:

Kisah 8:

Kisah 9:

Kisah 10:

Bagaimana pakaian kesihatan berfungsi?

Produk Vken Ultimate Energy dan stokin vken membantu, menenangkan, melegakan, membaiki, membuang, meremajakan, memulihkan badan dan sebagai detox.

Produk Vken Ultimate Energy termasuk stokin ini adalah produk teknologi dari jepun,teknologi nano. Di buat di Taiwan. Di dalam stokin mengandungi 5 bahan iaitu Laha Gunung Berapi, Titanium, Arang Batu Putih, Sinar Inframerah Jauh (SIJ) dan Ion Negatif .

Fungsi 5 bahan ini adalah:

1)Laha gunung berapi : Mencairkan darah pekat, membakar kolestrol dalam darah dan sisa makanan yg tidak dihadamkan bertahun lamanya didalam darah dalam masa yg sama memberi oksigen dalam darah.

 2) Titanium: Mengaktifkan sel-sel lemah dalam badan disebabkan radiasi yg tidak patut ada dalam badan contoh radiasi telefon . Dengan ada nya titanium ini memberi tenaga kepada pesakit

3) Arang batu putih: Sebagai ejen anti-pereputan dan menyah bau kaki (fungsi sama seperti dutox yg tampal di telapak kaki).

4) Sinar Inframerah Jauh (SIJ): Melegakan tisu lembut yang rosak dengan meningkatkan peredaran Mikro Darah di dalam badan.

5) Ion Negatif menguraikan sel-sel yang berkelompok dengan memberi tenaga kepada sel-sel darah tersebut. Oleh itu sel-sel darah dapat membawa lebih banyak oksijen dan nutrien kepada tisu-tisu yang rosak, tidak sihat dan juga ke keseluruhan badan.

Gabungan KELIMA-LIMA elemen atau bahan ni didalam Produk Vken Ultimate Energy dan stokin vken membolehkan peredaran darah lebih lancar, darah mempunyai oksigen yang cukup DAN proses penyembuhan dan pemulihan penyakit adalah sangat berkesan dan dilakukan secara semulajadi.

Produk Vken Ultimate Energy dan stokin vken menggunakan campuran pelbagai bahan seperti SERAMIK HALUS, TURMALIN BERWARNA-WARNI, GERMANIUM, TITANIUM, PERAK, ARANG PUTIH DAN SEBAGAINYA YANG DINANOKAN TERLEBIH DAHULU sebelum digabungkan secara rata dalam gentian.

Antara penyakit Yang Dapat Diatasi Oleh Stokin VKEN

  • TEKANAN DARAH TINGGI ~GAUT~KENCING MANIS~ASMA~SERING PENAT
  • MUDAH MENGANTUK~KOLESTROL~STROK~SERING KEBAS KEBAS
  • TEKANAN JANTUNG~KENCING TAK LAWAS~KURANG BERTENAGA
  • SAKIT SENDI~SERING KEBAS-KEBAS

Ketahanan stokin 5-7 tahun.Dari segi jangka hayat.Satu masa nanti stokin akan reput dengan sendiri dan ini menujukkan life time sudah habis. Boleh di tanam didalam pasu bunga dijadikan sebagai baja. (Kos sepasang stokin VKEN berharga 10 sen /hari sahaja , MURAH …cepat beli, kesihatan kita sangat penting supaya hidup kita ceria dan berbahagia , Insyallah.

Boleh dicuci dgn mesin basuh dan boleh dijemur dibawah pancaran matahari.

Kita amat mengalakkan supaya stokin dan Produk Vken Ultimate Energy ini dijemur dibawah sinaran matahari pagi antara jam 8 pagi hingga 12 tengahari.Stokin akan menyerap vitamin E pada matahari dan amat baik untuk badan kita.

Stokin VKEN adalah dalam 1 saiz sahaja .Sesuai digunakan oleh kaki kecil atau kaki besar. Semua saiz kaki boleh pakai stokin VKEN dan lebih selesa.

Lihat vodeo di bawah untuk melihat ujian ke atas darah manusia yang tidak sihat:

Memang berbaloi , boleh pakaian kesihatan ini tahan selama 5 tahun. Kos sehari 10 sen sahaja. dan boleh merawat 15 bjenis penyakit.

STOKIN VKEN DAN Produk Vken Ultimate Energy YANG SERBAGUNA.

BOLEH DIKONGSI GUNA DENGAN SEMUA AHLI KELUARGA. AYUH BELI – RUGI TAK BELI- DENGAN KESIHATAN BAIK, HIDUP  KITA SELESA DAN BERBAHAGIA. MURAH DENGAN KOS 10 SEN SEHARI SAHAJA dalam masa 5 tahun. INSYALLAH. (Rm 212.00/1800 hari= 10 sen/hari) Jangkamasa stokin boleh digunakan selama 5 Tahun.

15 Jenis Penyakit yang telah disahkan mendapat kesan positif daripada penggunaan produk V-ken seperti di bawah:

  1. kencing manis (Diebetes): Bacaan mula menurun dan pengambilan ubat dapat dikurangkan (menggunakan stokin ajaib V-Ken dan mengambil air suam/ mineral yang banyak).
  2. Gout: Bengkak surut & sembuh dan tiada alahan makanan (menggunakan stokin ajaib V-ken dan mengambil air suam/mineral dengan banyak).
  3. Magrain: Kekerapan semakin berkurangan dan kesakitan pulih dengan segera (menggunakan stokin ajaib V-ken).
  4. Susah Tidur Malam (Insomnia): Mendapat tidor yang nyenyak dan teratur (hanya menyarung stokin ajaib V-ken dan mula mendapat tidur lena dari malam pertama penggunaan).
  5. Mati Pucuk: Alat sulit kembali berfungsi (menggunakan stokin ajaib V-ken, V-pilot, V-siri dan Reborn Cream)
  6. Strok/Lumpuh(Permulaan Akibat Lemah jantung): Pesakit mula mampu menggerakkan kembali anggota badan (menggunakan set lengkap V-siri dan Reborn Cream seperti disyorkan)
  7. Sakit pinggang: Kesakitan beransur hilang (untuk tindakanbalas yang segera, letakkan stokin ajaib V-ken di tempat yang sakit).
  8. Seselma: Bersin berkurangan dan hilang, hingus beransur kering. Termasuk bayi hingga dewasa (memakai stokin ajaib V-ken).
  9. Jerawat Batu: Tiada lagi jerawat batu yang tumbuh (menggunakan stokin ajaib V-ken dan disarankan menggunakan Reborn Cream untuk wajah lebih berseri dan awet muda).
  10. Sakit/ Sengal/ Kebas Kaki, Tangan dan Lutut: Beransur hilang. Boleh bergerak tanpa bantuan tongkat (menggunakan stokin ajaib V-ken dan knee-pad untuk lutut).
  11. Kebas tangan: Kebas tangan beransur hilang (menggunakan V-ken wrislet).
  12. Sakit Gigi: Kesakitan beransur reda (letakkan stokin di pipi atau gigit stokin di bahagian yang sakit).
  13. Senggugut (Period Pain): Tidak lagi sakit seperti selalu, darah berjalan lancar dan tidak berketul (memakai stokin ajaib V-ken pada setiap malam).
  14. Kuku Cekam: Kesakitan beransur hilang dan jari kaki yang sakit semakin sembuh (menggunakan stokin ajaib V-ken).
  15. Ketumbit dan Bengkak Kaki Akibat Gigitan Nyamuk: Surut dan hilang dengan segera (letakkan stokin ajaib V-ken di atas tempat yang bengkak).

rawat pelbagai penyakit

Belian melalui CIMB Bank sahaja.                                                      

A)Semenajung Malaysia , harga barang perlu tambah kos penghantaran RM7.00/pasang

B) Sabah, Sarawak, Labuan, harga barang perlu tambah kos penghantaran RM11.00/pasang

Whatapp atau sms nama penuh dan alamat penuh tuan/puan  ke 018-7866859 untuk saya poskan barang-barang yang tuan/puan telah beli. Dan boleh membuat pertanyaan.                              

Bayar di CIMB Bank (N0.Akaun: 7619677088) (NORAZAM BINTI AHMAD)

Klik link berikut:   https://www.youtube.com/watch?v=iW_fev5OGBc&t=61s

Sila layari laman web     http://sihatbertenaga.com/cart    untuk membuat belian produk ini secara online.

Sekian, untuk perkongsian ilmu untuk kali ini. Sampaikan ilmu ini kepada orang lain dan marilah kita mengambil pemakanan yang berkualiti supaya kesihatan kita sentiasa terpelihara untuk memudahkan kita mentaati semua perintah Alah SWT, Insyallah. Kita menangguhkan perbincangan ini dengan bacaan tasbih kifarah.

 

This entry was posted in Uncategorized by Norazam Ahmad. Bookmark the permalink.

About Norazam Ahmad

Saya Norazam Ahmad CEO Syarikat Ceria Space Enterprise. Kepakaran saya ialah membantu orang ramai untuk mencegah dan merawat daripada penyakit pembunuh senyap (Jantung, Darah Tinggi, Buah Pingagang, Kencing Manis) dengan mengamalkan pemakanan Ubat Herba Daun Belalai Gajah dan Pakian Kesihatan VKEN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *